Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Μαϊμού γιατρό είδε η πεθερά μου στο νοσοκομείο. Να αρχίσω να ψυλλιάζομαι;;



Είναι να μην μου μπει η ιδέα έτσι και μου μπει….

Αμέσως σηκώνω το τηλέφωνο και σχηματίζω τον αριθμό και περιμένω  απάντηση από την άλλη άκρη. Κτυπά μία, κτυπά δύο τίποτα. 
Τι στην ευχή αναρωτιέμαι,  σήμερα που είπα να την πάω στο γιατρό μετά από τόσες φορές που μου το έχει ζητήσει να μην απαντάει!!!

Στο τρίτο κτύπημα το σηκώνει,

-Έλα καλέ της λέω που ήσουν και σε ψάχνω!


-Δεν είμαι και πάνω από το τηλέφωνο γαμπρούλη, μου απάντησε και συνέχισε, τρεις φορές κτύπησε,  έχουμε και δουλειές!!

Έτσι με αποκαλεί όταν θέλει να με "ψαρώσει" να μην της φωνάξω.

- Άσε τα λόγια, της λέω έρχομαι να σε πάω για εξετάσεις, που τόσες φορές έχεις ζητήσει και δεν έχω μπορέσει να σε πάω!!!!

-Πως το έπαθες;; μου απαντά .

-Σε μισή ώρα θα είμαι εκεί, να είσαι έτοιμη!!! της λέω.

-Πως και αυτό, με που με είδε στην πόρτα της;;

-Πάμε της λέω, σήμερα στο νοσοκομείο οι εξετάσεις θα είναι δωρεάν και είπα να σε πάω!!! Ειδικά αν πέσουμε πάνω σε γυναίκα γιατρό, θα είναι ακόμη καλύτερα !!!

-Άκου, να σου πω, μου λέει με φωνή αγριεμένη, σε γυναίκα γιατρό στο νοσοκομείο εγώ δεν κάθομαι με τίποτα!!

-Γιατί της λέω;;

-Γι αυτό θέλεις να με πάς στο νοσοκομείο!!! Είπα και εγώ κανένας φούρνος θα κρημνίστηκε και τον γαμπρό μου ξαφνικά τον έπιασαν οι αγάπες!!

-Γιατί καλέ δεν «κάθεσαι» σε γυναίκα γιατρό;; Να σε εξετάσει θα σε πάω όχι να βρεις … ..

-Δεν τα έμαθες,  μου λέει, άσε την πλάκα!!!

-Δηλαδή τι να μάθω ; Την ρωτάω

-Οι γυναίκες στο νοσοκομείο είναι μαϊμούδες !!

-Τι λες καλέ;; Της λέω.  Αχού άργησα να την πάω για εξετάσεις και τώρα θα έχω άλλα είπα σιγά, για να μην με ακούσει!! Αλλά το άκουσε και μου απάντησε.

- Άστα γαμπρούλη μου, ξέρεις τι γίνεται στο νοσοκομείο και θέλεις να  με στείλεις μια ώρα νωρίτερα, ξέρεις τι κάνεις !!

-Τι κάνω;; κοίτα να δεις που μια φορά που είπα να κάνω ένα καλό και μου ζητάει δύο πράγματα ταυτόχρονα, θέλει και άνδρα γιατρό!! Θα το πω στην κόρη σου βρήκα διέξοδο και της είπα!!

Δεν πρόλαβε όμως να μου απαντήσει,  γιατί είμαστε είδη μέσα στο νοσοκομείο και εγώ πήγα αμέσως στα εισιτήρια.

-Ένα εισιτήριο παρακαλώ, λέω στον υπάλληλο, για να εξετασθεί η πεθερά μου !!

-Τι είδους εξετάσεις;; Με ρωτάει ευγενικά ο υπάλληλος !!!

Τον κοιτάω  μέσα στα μάτια του και με νόημα του ζητάω  -με τα μάτια μου- ότι θέλω τις εξετάσεις που κάνουν στις πεθερές, όλο το πακέτο μέχρι και γιατρό του ζήτησα. Τώρα πως το κατάλαβε μην με ρωτάτε θα πρέπει να είναι εκπαιδευμένος εδώ και χρόνια !!!

-Βεβαίως μου απαντά γεμάτος ευγένεια και συνεχίζει..

-Έχουμε μια, για τέτοιες περιπτώσεις και ξέρεται όλοι την προστατεύουν για εκείνη την ώρα που θα  χρειαστεί να εξετάσουν και αυτοί την πεθερά τους.

-Ορίστε κύριε το εισιτήριο σας μου λέει!!!
Ναι!!! πήρα εισιτήριο, με όλο το πακέτο!!

1 σχόλιο:

  1. E, βρε παιδιά που είναι το πρόβλημα? Ας βρεί κάποιος τον Καστάνη , να περάσει πάνω από το νοσοκομείο Χαλκίδας με το ελικόπτερό του , να προσγειωθεί στην ταράτσα για να ανέβει η μαιμουδογιατρίνα επάνω και να εξαφανιστεί από την Ελλάδα! Την ίδια ''λαδιά'' έκαναν, μεταξύ κατεργαρέων αλληλεγγύη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή