Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ο Συμεών Κεδίκογλου απαντάει γιατί τώρα και γιατί πριν τον ανασχηματισμό που μπορεί να του στοιχίσει τη θέση…

 Δεν ξέρω και πόσο σωστό είναι να του κάνει κριτική ένας βουλευτής τον οποίο ο κ. Βενιζέλος τον τίμησε με την προσοχή του και του έδωσε και  κυβερνητικό πόστο.
Κοιτάξτε, το γεγονός ότι με τίμησε είναι γεγονός και γι’ αυτό τον ευχαριστώ. Όμως θεωρώ ότι απ’ το να είσαι σε μία υπουργική καρέκλα, αν αυτή σου στερεί το δικαίωμα να εκφράζεσαι ελευθέρα και να λες αυτό που πιστεύεις για το καλό της παράταξης, τότε θεωρώ ότι καλύτερα να μην είσαι.
Δηλαδή θεωρώ ότι ναι μεν η υπουργική θέση είναι μια πολιτική φιλοδοξία θεμιτή για οποιονδήποτε βουλευτή, για να μην κρυβόμαστε, είναι για μένα μια θέση ευθύνης και μια θέση προσφοράς, αλλά ποτέ δεν είναι αυτοσκοπός. Αν δηλαδή είναι να εξαγοράζουμε τους βουλευτές δίνοντάς τους υπουργικές καρέκλες και μετά να περιμένουμε ότι από αυτούς δε θα υπάρχει κριτική, έστω κι αν η συνείδησή τους τους το επιβάλλει, με συγχωρείτε αλλά δε θα με βρείτε σύμφωνο.

Πολλοί κακεντρεχείς θα πουν ότι ο Κεδίκογλου καταλάβαινε ότι δε θα είναι στην κυβέρνηση της Δευτέρας και βγαίνει την Πέμπτη και κάνει κριτική στον Βενιζέλο.
κ. Παπαδόπουλε, ωραίο το ερώτημά σας, αλλά είστε έμπειρος δημοσιογράφος και ξέρετε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις του ανασχηματισμού ποτέ κανείς δεν είναι σίγουρος. Εγώ ξέρω πέντε σενάρια που με φέρνουν εκτός κι  έχω δει άλλα πέντε γραμμένα στον Τύπο που με φέρουν ότι είμαι μέσα. Μέχρι το τέλος, μέχρι την τελευταία στιγμή όλοι έχουν την ελπίδα.

Το βάζετε το κεφάλι σας στον τορβά πάντως...
Ναι το βάζω, αλλά ξέρετε κάτι, σκεφτείτε και το άλλο ενδεχόμενο. Αν γίνει ανασχηματισμός κι όντως δεν είμαι μέσα στο κυβερνητικό σχήμα και βγω και τα πω, τι θα πείτε;
Ότι τα λέει ο Κεδίκογλου γιατί δεν το βάζουν στην κυβέρνηση…
Γι’ αυτό λοιπόν εγώ προτιμώ να είμαι ξεκάθαρος με τους ψηφοφόρους μου, με τους συμπολίτες μου, να πω αυτά που μου υπαγορεύει η συνείδησή μου και να κριθώ από την ιστορία. Διότι ξέρετε κάτι, δεν μπορώ να σκέφτομαι τα παιδιά μου αργότερα να μου λένε «καλά ρε πατέρα είχατε μια παράταξη του 45%, γίνανε πολλά πράγματα στην Ελλάδα, πήγατε στο 12 δεν κάνατε τίποτα ιδιαίτερο, πήγατε στο 8 δε μιλήσατε, τι περιμένατε να εξαερωθείτε και να πάτε στο 3;»
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν θίγει και θέμα ηγεσίας, ο Συμεών Κεδίκογλου απάντησε ότι «Δεν βάζω θέματα εγώ που δεν βάζει η ελληνική κοινωνία και ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ…Στο συνέδριο θα συζητήσουμε για όλα τα άλλα και όχι για την ηγεσία;»
Διευκρίνισε επίσης ότι «Ούτε σε καμιά οργανωμένη κίνηση μετέχω, μιλάω προσωπικά και εκφράζω την αγωνία μου».
Τέλος, αναφορικά με το συνέδριο, εξέφρασε την άποψη ότι «θα πρέπει να είναι ένα συνέδριο ανοικτό, να μην είναι ένα συνέδριο επιβεβαίωσης ή πανηγυρικού χαρακτήρα…Πρέπει να ακουστεί αυθεντικά η φωνή της βάσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου