Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Παραιτήθηκε ο γ.γ. Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης

«Ο κ. Θεοχάρης με τις προσπάθειές του στήριξε καθοριστικά τη φορολογική μεταρρύθμιση και τους στόχους της Κυβέρνησης κατά την τελευταία διετία με ήθος, αίσθημα ευθύνης και ακεραιότητα» δήλωσε ο Γ. Στουρνάρας xaris_theoxaris1-514x3301
Την παραίτηση, για προσωπικούς λόγους, του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη, έκανε δεκτή ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, τον οποίο και ευχαρίστησε για τις πολύτιμες υπηρεσίες που πρόσφερε στο Υπουργείο Οικονομικών.
Ο υπουργός Γιάννης Στουρνάρας, δήλωσε:
«Ο κ. Θεοχάρης με τις προσπάθειές του στήριξε καθοριστικά τη φορολογική μεταρρύθμιση και τους στόχους της Κυβέρνησης κατά την τελευταία διετία με ήθος, αίσθημα ευθύνης και ακεραιότητα. Κλήθηκε να ανορθώσει τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση εκ του μηδενός, ξεκίνησε ριζικές μεταρρυθμίσεις θέτοντας τις βάσεις για μία σύγχρονη, ανεξάρτητη και αποτελεσματική λειτουργία της. Το σημαντικότερο, τα έκανε όλα αυτά επιδεικνύοντας σταθερά αποτελέσματα, υπερβαίνοντας συστηματικά όλους τους τεθέντες στόχους, πράγμα που αποτυπώθηκε στα θετικά αποτελέσματα του προϋπολογισμού».
Από την πλευρά του ο κ. Θεοχάρης επισήμανε: «Είχαμε πολύ καλή συνεργασία. Έχω κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια.Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων έχουν πετύχει πολλά τα τελευταία δύο χρόνια».
Στη συνέχεια, ωστόσο, ο κ. Θεοχάρης  άφησε αιχμές: «Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο. Τα μέτρα τα παίρνει η εκλεγμένη κυβέρνηση. «Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου θα είαι ανεκτίμητη».
«Η απόφασή είναι δική μου, κανένας δεν έχει το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ» τόνισε επίσης. «Είμαστε ενάμιση χρόνο εδώ, έχω δείξει ότι έχω κάνει πολλά, εν μέσω μεγάλης αναδιοργάνωσης» σημείωσε.
«Δεν νιώθω εξιλαστήριο θύμα» είπε ακόμη, «γιατί δεν έχω κάνει κάτιον τομέα μου, για να το νιώσω… Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα». «Το κυνήγι της μεγάλης φοροδιαφυγής γίνεται, μόνο αν διορθωθούν τα κακά της Δημόσιας Διοίκησης» είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου